فرماندار عسلویه در مراسم تجلیل از بازنشستگان؛ نهاد خانواده حیاتیترین بنیان اجتماعی و کانون اصلی پرورش سرمایه انسانی است
اسکندر پاسالار فرماندار شهرستان عسلویه در همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان با تأکید بر زیربنایی بودن نهاد خانواده، آن را حیاتیترین بنیان اجتماعی و کانون اصلی پرورش سرمایه انسانی دانست.
فرماندار عسلویه با ادای احترام به پیشکسوتان عرصه خدمت، بازنشستگان را گنجینههای زنده تجربه و دانایی خطاب کرد و افزود: تکریم بازنشستگان تنها یک وظیفه اداری نیست، بلکه پاسداشت یک عمر مجاهدت صادقانه در مسیر آبادانی میهن است. بازنشستگی نباید به معنای پایان فعالیت تلقی شود، بلکه این دوران، سرفصلی جدید برای انتقال دانش راهبردی و تجربیات گرانبها به نسل جوان است تا مسیر توسعه با شتاب بیشتر طی شود.
در بخش پایانی این مراسم که با فضایی آکنده از قدرشناسی همراه بود، فرماندار عسلویه بر لزوم ارتقای سطح خدمات رفاهی و معیشتی و همچنین صیانت از منزلت اجتماعی پیشکسوتان تأکید کرد. این همایش، با آیین تجلیل و اهدای لوح سپاس به جمعی از بازنشستگان شهرستان به پاس سالها خدمت مخلصانه در زمینه های مختلف اجرایی و خدماتی به کار خود پایان داد.
نظر دهید